وبلاگ مقالات آموزشی سپینا

نرم افزار اتوماسیون اداری

برخی قابلیت های بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری امروزه به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح است. با این حال، بسیاری از سازمان‌ها هنوز از روش‌های سنتی برای مدیریت نامه‌های اداری بهره می‌گیرند.

انواع شبکه توزیع کالا در نرم افزار پخش

شرکت های تولیدی برای اینکه محصولات خود را به مشتریان خود برسانند باید از یکی از مدل های کانال های توزیع کالا استفاده کنند. البته به صورت ترکیبی هم می توانند انجام دهند. نرم افزار پخش راهیار تمامی کانال های توزیع کالا را پوشش می دهد. در این مقاله کانال مستقیم توزیع کالا را به اختصار توضیح می دهیم.

مدل های نرم افزار ابری و مزایای راهکار یکپارچه ابری

نرم افزارهای ابری یا راهکار یکپارچه ابری (Cloud) از سرورهایی در مراکز داده در سراسر جهان تشکیل شده است. حرکت به فضای ابری می تواند در هزینه شرکت ها صرفه جویی کند و راحتی را برای کاربران ایجاد کند. ابر، کاربران را قادر می‌سازد تا به فایل‌ها و…

نقش نرم افزار ERP خوب در حاکمیت فناوری اطلاعات

حاکمیت فناوری اطلاعات بخشی از یک فعالیت گسترده‌تر حاکمیت شرکتی است اما با تمرکز خاص خود. مزایای مدیریت ریسک خوب فناوری اطلاعات، نظارت و ارتباطات شفاف نه تنها هزینه و آسیب ناشی از شکست فناوری اطلاعات را کاهش می دهد- بلکه باعث ایجاد اعتماد، کار گروهی و اطمینان بیشتر در استفاده از خود فناوری اطلاعات و افراد مورد اعتماد خدمات فناوری اطلاعات می شود. پایه و اساس اجرایی در حاکمیت فناوری اطلاعات به‌کارگیری یک نرم افزار یکپارچه (ERP) خوب می باشد.

راهکار نرم افزارهای یکپارچه ابری

شرکت ها با به‌کارگیری راهکارهای ابری مانند راهیار ابری به جای تمرکز بر تجهیزات فناوری اطلاعات می توانند تمرکز بر کسب و کار خود داشته باشند و در هزینه های به‌کارگیری نرم افزارها صرفه جویی قابل ملاحظه ای داشته باشند.
نقش نرم افزارهای یکپارچه (ERP) در تصمیم گیری ها

نقش نرم افزارهای یکپارچه(ERP) در تصمیم گیری های کسب و کارها

با بهره‌مندی از بانک اطلاعاتی یک نرم افزار یکپارچه ERP می‌توان تصمیمات بهتری برای کسب و کار گرفت و ریسک تصمیمات را به حداقل رساند.
حسابداری سرقفلی

حسابداری سرقفلی در ترکیب‌های تجاری

حسابداری سرقفلی‌ یکی از بحث برانگیزترین موضوعاتی‌ بوده که منجر به تدوین استانداردهای‌ حسابداری و ارائه متون پیشنهادی‌ بسیاری توسط مراجع تدوین استاندارد و گروه های حرفه‌ای مختلف در طول‌ زمان گردیده است

راهکار نرم افزاری ERP برای شرکت های کوچک و متوسط

برای هر کسب و کاری حتی شرکت های کوچک و متوسط (SME)، داشتن یک راهکار نرم افزاری ERP به‌عنوان یک عنصر کلیدی برای موفقیت شرکت محسوب می شود.
سیستم erp

سیستم ERP چگونه به بهبود کسب و کارتان کمک می کند؟

بهترین سیستم های ERP ابزارهای چند منظوره عالی هستند که کسب و کار شما را بهبود داده و سبب افزایش کارایی، توان عملیاتی و کاهش هزینه ها می شوند.
بهترین نرم افزار erp

در انتخاب بهترین نرم افزار ERP چه ویژگی هایی را بررسی کنیم؟

راهکارهای نرم افزاری یکپارچه (ERP) امروزی عملکردهای مالی و عملیاتی ضروری را یکپارچه و خودکار می کنند و مجموعه ای از داده ها را از منابعی از جمله خرید، فروش، دارائی ها، حقوق و دستمزد و گزارش مالی را ارائه می دهند

ERP چیست؟ و نقش آن در شرکت های موفق چگونه است؟

ERP یک نرم افزار مدیریت کسب و کار است که به هماهنگی و مدیریت تمام فعالیت های تجاری یک کسب و کار کمک می کند و اطلاعات را در تمام سطوح سازمان در دسترس قرار می دهد. پیاده سازی ERP بر کل سازمان از جمله فرآیندها، افراد و فرهنگ آنها تأثیر می گذارد.
ارزش گذاری انبار

روش های ارزش گذاری انبار

در این مقاله به روش های ارزش گذاری انبار، روش های ارزش گذاری موجودی، فرق روش های fifo و lifo و میانگین پرداخته شده است.
صندوق های بازنشستگی در ایران

صندوق های بازنشستگی در ایران

صندوق های بازنشستگی به عنوان سرمایه گذاران نهادی، به موجب اسناد مصوب سازمان های بین المللی در سرمایه گذاری های خود باید از اصولی مانند داشتن اهداف مشخص، تعادل امنیت و سودآوری، استقلال از مداخلات دولت و مسئولانه بودن سرمایه گذاری، پیروی کنند.
نرم افزار بهای تمام شده

نرم افزار بهای تمام شده و کاربرد آن در حسابداری مدیریت

نرم افزار بهای تمام شده در ارائه گزارش های در لحظه و دقیق از هزینه های ساخت محصول و خدمات کاربرد و تولید گزارشات مدیریتی کاربرد دارد.
erp چیست؟

ERP چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ERP یا نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی، نرم‌افزاری تجاری است که تمام جنبه‌های کسب‌وکار شما را به‌صورت یکپارچه اجرا می‌کند. ERP مجموعه ای از برنامه های نرم افزاری هستند که در یک پلتفرم طراحی شده اند.ERP «ماژول‌هایی» برای برنامه‌های کاربردی سازمانی مانند حسابداری، انبارها، مدیریت نقدینگی، مدیریت امور مشتریان، تولید و بهای تمام شده و حسابداری هستند طراحی می شوند.
بهترین نرم افزار حسابداری

بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های کوچک و متوسط کدام است؟

نرم‌افزارهای حسابداری کم هزینه که به‌صورت بسته های آماده یکپارچه می باشند می توانند انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک که به گزارش های ساده حسابداری نیاز دارند باشند.

نرم‌افزار حسابداری یکپارچه ضرورتی برای شرکت های متوسط

در این مقاله خصوصیات نرم افزارهای یکپارچه حسابداری مناسب برای شرکت های متوسط و کوچک بیان شده است که در انتخاب نرم افزار حائز اهمیت است.

نرم افزار پخش مویرگی سرد و گرم

راهکار یکپارچه پخش مویرگی سرد و گرم راهیار بر بستر اینترنت اجرا می شود و کلیه حوزه های انبار، فروش، پخش مویرگی سرد و گرم را پوشش می دهد و قابلیت اتصال و دریافت اطلاعات از انواع سخت افزارها را دارد