بیشتر محصولاتی که در کره زمین استفاده می کنیم از مواد معدنی ساخته شده اند. این مواد معدنی به میزان محدودی در طبیعت وجود دارند و باید از منابع معدنی هوشمندانه استفاده کنیم. یکی از فرآورده های معدنی مهم سیمان می باشد که از متداول ترین و مهمترین مصالح ساختمانی در فرآورده های معدنی است. شرکت سپینا با درک اهمیت مساله محیط زیست و ترویج مشارکت در حفظ محیط زیست، همچنین با هدف برخورداری همه نسل ها از آینده ای امن تر و سعادتمندانه تر، راهکار سپینا را برای فرآورده های معدنی ارائه نموده است تا با برخورداری از سیستم یکپارچه اطلاعات مدیریت بتوانیم سهمی در حفظ این منابع خداداد طبیعی داشته باشیم تا همه نسل های بشری بتوانند از آن بهره مند شوند .

شرکت سپینا برای صنعت سیمان و فرآورده های معدنی راهکار جامع و کاملی را ارائه نموده است و تمام فرآیندهای این صنعت از استخراج مواد خام از معدن تا حسابداری مدیریت را پوشش می دهد تا ضمن اجرای سیستم یکپارچه، مدیران سازمان این امکان را داشته باشند با اطلاعات تولید شده از سیستم ها و سیستم بهای تمام شده کالای ساخته شده، در فرآیند تصمیم گیری بهترین گزینه را از بین گزینه‌های متعدد در اقلام بهای تمام شده انتخاب نمایند. راهکار سیمان سپینا مبتنی بر بستر وب بوده و توزیع جغرافیایی را کاملاٌ پوشش می دهد و ضمن کاربری آسان از امکان چند زبانه و زیر سیستم ارزی برخوردار می باشد تا بتوانید فروش صادراتی خود را در سیستم یکپارچه سپنا اجرایی کنید.

راهکار سیمان و فرآورده های معدنی سپینا

امکانات راهکار سیمان و فرآورده های معدنی سپینا:

توزیع جغرافیایی

ویژگی تحت وب بودن این امکان را می دهد که کاربران از کارخانه، دفتر مرکزی و حتی شعب خارج از کشور با یک سیستم متمرکز کار کنند.

زیرسیستم ارزی

با این امکان به کاربر اجازه داده می شود همزمان با ارزهای مختلف با سیستم کار کرده و گزارش های مربوطه را دریافت کند.

چند زبانه بودن

با این امکان، همزمان با چندین زبان با یک سیستم واحد می توانیم کار کنیم

حسابداری مدیریت

با استقرار سیستم بهای تمام شده کلیه اقلام بهای تمام شده کالای ساخته شده را نظارت و گزارش گیری کنید.

کاربری ساده و راحت

User Friendly بودن و سهولت استفاده از نرم افزار

گزارشات متنوع و کاربردی

انواع گزارش های از پیش تعریف شده و کاربردی

راهکار صنایع فرآورده های معدنی سپینا
راهکار سیمان سپینا

1395 - تمامی حقوق این سایت برای شرکت سپینا محفوظ است.

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید