راهکار تجهیزات پزشکی سپینا به صورت کاملا يكپارچه می تواند نقش بسيار مهمی را در موفقیت و رشد کسب و کارها در صنعت تجهیزات پزشكی ايفا كند و شركت هايی كه در اين حوزه فعالیت مي كنند می توانند با راهكار سپینا مزيت رقابتی خود را ارتقا دهند. در بازار رقابتی امروز كه تعداد شركت ها زياد هستند با ويژگی تحت وب و سرعت بالای راهكار نرم افزاری سپينا سیستم می توان به خوبی پاسخ گوی نياز مشتریان و تامین كنندگان بوده و در نتیجه رضايت آنها را به دنبال داشته باشيم.

با راهکار تجهیزات پزشکی سپینا ضمن پاسخگويی به نياز بازار فروش و تامين كنندگان، مي توانید مزیت رقابتی خود را تثبيت و ارتقا دهيد.

راهکار تجهیزات پزشکی سپینا
راهکار تجهیزات پزشکی سپینا

همه نرم افزارهای شرکت سپینا به صورت آنلاین API را پشتیبانی می کنند و می توانند با برنامه های مختلف تبادل اطلاعات داشته باشند. API به مشتری اين امكان را می دهد تا بتوانید سيستم های سپینا را با مجموعه نرم افزارهای داخلی خود مرتبط كرده و تبادل اطلاعات را با حفظ سطوح امنيتی انجام دهيد و دیگر لازم نیست از راه حل های جداگانه استفاده کنید و يكپارچگی سيستم در سطح سازمان با سرعت مطلوب حفظ می شود.

نرم افزار خدمات پس از فروش يكی از اين سیستم ها می باشد كه با سيستم سپينا مي تواند به صورت خودكار تعامل اطلاعاتی داشته باشد. در حال حاضر اين امكان وجود دارد كه سيستم سپينا از طريق درگاه API با نرم افزار خدمات پس از فروش تعامل اطلاعاتی داشته باشد و يكپارچگی سیستم در سطح سازمان رعايت گردد و نيازی به ورود اطلاعات به صورت دستی نباشد.

با استفاده از راهکار تجهيزات پزشكی سپینا که مبتنی بر بستر وب می باشد می توانید:

امكان اتصال به سيستم های خدمات پس از فروش

در زمان كوتاهی فاكتور مشتری را صادر كنيد

به راحتی موجودی های انبار خود را مدیریت کنید

امور مالی تجارت الکترونیکی خود را انجام دهيد

امكان تعريف بازارياب

امكان رديابی كالا در سيستم انبار

دسترسی نامحدود در هر زمان و هر مکان داشته باشید

راهکار تجهیزات پزشکی سپینا

با بسیاری از نرم افزارهای داخل سازمانی یا سایر شرکت ها از طریق API با سیستم های شرکت سپینا تعامل اطلاعاتی داشته باشید و مدیریت تجارت الكترونيک خود را به طور خودکار انجام دهید

حوزه های تحت پوشش راهكار تجهيزات پزشكی

  • حوزه مالی

    – حسابداری

    – حقوق

    – دارايي های ثابت

    – خزانه داری

    – حسابداری انبار

    – حسابداری فروش

  • حوزه بازرگانی

    – انبارها

    – فروش

    – پخش سرد و گرم

  • حوزه منابع انسانی

    – پرسنلی

    – اتوماسيون اداری

    – پورتال سازمانی

راهكار تجهيزات پزشكی سپینا

1395 - تمامی حقوق این سایت برای شرکت سپینا محفوظ است.

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید