مزایای نرم افزار ابری

نرم افزار های مبتنی بر ابر از طریق مرورگر وب یا نرم‌افزارهای دیگر به کاربران ارائه می‌شود. نرم‌افزارهای کاربردی و بانک اطلاعاتی روی سرورها نصب می‌شوند و براساس تقاضا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با نرم افزار مبتنی بر ابر نیازی به سرمایه گذاری یا مدیریت سخت افزار و نرم افزار در داخل شركت ندارید. کارکنان می توانند از هر کجا به اطلاعات دسترسی داشته باشند و تراکنش ها را وارد و تایید و گزارشگیری کنند. از طرفی کاربران، نرم‌افزار را در فضای ابری اجرا و از طریق اینترنت به نرم افزار دسترسی پیدا می‌کنند و هزینه نرم‌افزار را به صورت اشتراک سالیانه پرداخت می‌کنند.

مزایای راهکار نرم افزار ابری برای شركت ها

  • نرم افزار همیشه به روز است: از آنجایی که نرم افزار در فضای ابری اجرا می شود شما همیشه به روزترین نسخه را دارید. ارائه‌دهنده نرم افزار ابری به‌طور خودکار نرم افزار را به‌روزرسانی می‌کند و تغییرات قوانین مالی و مالیاتی در نرم افزار لحاظ می شود. برای به روز ماندن نیازی نیست نگران ارتقاء نرم افزار خود باشید. هر زمان که وارد سیستم شوید، بلافاصله به آخرین نسخه دسترسی خواهید داشت.
  • اتوماسیون: نرم افزار مبتنی بر ابر بسیاری از فرایندهای كسب وكار را خودکار می کنند و کار دستی را کاهش می دهند. برخی از برنامه‌های نرم افزار ابری به ویژه برای فروش های غیر متمرکز موثر هستند و به طور خودکار عملیات را انجام می‌دهند.
  • سهولت گزارشگیری: نرم افزار ابری با تهیه گزارش های مالی در تسریع ارائه گزارش علی الخصوص گزارش مالیاتی سه ماهه و اظهارنامه‌های مالیاتی سالانه به شرکت‌ها کمک می‌کنند.
  • بدون کاغذ/سازکار با محیط زیست: نرم افزارهای غیر ابری اغلب مستلزم تولید کاغذ هستند. در دنیای دیجیتالی امروزی، ذخیره فیزیکی سوابق کاغذی بایگانی شده یا توزیع دستی گزارش های کاغذی غیر ضروری است از طرفی کاهش مصرف انرژی با کاهش استفاده از سرورها و سخت افزارها باعث کاهش هزینه های جاری شرکت و كمك به حفظ محیط زیست می شود.
  • مدیریت زمان کمتر: در نرم‌افزار ابری، زمان نصب کاهش می یابد، پشتیبان‌گیری و سایر وظایف اداری تکراری از بین می‌رود، زیرا شما به نرم‌افزار از طریق اینترنت دسترسی دارید. برای اجرای نرم افزار نیازی به خرید و مدیریت سرورها و سایر زیرساخت های فناوری اطلاعات ندارید. شما مجبور نیستید به طور منظم از داده های مالی مهم پشتیبان تهیه کنید، زیرا ارائه دهنده نرم افزار به طور خودکار این کار را برای شما انجام می دهد.
  • امنیت داده ها: خدمات نرم افزار ابری در واقع امنیت بیشتر مشاغل را از چندین جهت افزایش می دهد. ابتدا، ارائه‌دهندگان ابر چندین سطوح امنیتی از جمله رمزگذاری پیشرفته و کنترل دسترسی را اعمال می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که فقط کاربران مجاز می‌توانند به داده‌های شما دسترسی داشته باشند. آنها همچنین به طور خودکار از داده های شما نسخه پشتیبان تهیه می کنند تا شما در معرض خطر از دست دادن سوابق مالی نباشید.
  • توسعه پذیری: سیستم های نرم افزار مبتنی بر غیر ابری معمولاً عملکرد محدودی را ارائه می دهند که می تواند تجارت رو به رشد را مختل کند. نرم افزار جامع مبتنی بر ابر می تواند متناسب با نیازهای کسب و کار شما توسعه پذیر و انعطاف پذیر باشد.
  • دقت: نرم افزار مبتنی بر ابر با حذف بسیاری از مراحل دستی، خطاها و اشتباهات سهوی كاربران را به حداقل رسانده و سطح دقت را بهبود می بخشد.
  • پایگاه اطلاعات واحد: سیستم‌های نرم افزار ابری تمام اطلاعات را در یک پایگاه داده ذخیره می‌کنند، بنابراین همه افراد در سازمان دقیقاً از اطلاعات یکسانی استفاده می‌کنند. بکارگیری یک مجموعه داده واحد، مرکزی و معتبر، سازگاری در تمام فرآیندهای نرم افزار و گزارش های مالی را تضمین می کند.
  • انعطاف پذیری: کسب و کارها با هم متفاوت هستند به همین دلیل منطقی است که نرم افزار نرم ابری را انتخاب کنید برخی از راه حل های نرم افزار ابری به شما این امکان را می دهند که فرآیندها و گردش کار را به گونه ای تنظیم کنید که با نحوه عملکرد شرکت شما مطابقت داشته باشد.
نرم افزار ابری
  • در دسترس بودن: سیستم‌های مبتنی بر ابر نگرانی توزیع شوندگی جغرافیایی کسب و کار را حل می کند. با نرم افزار آنلاین، کاربران مجاز می توانند از هر مکانی، 24 ساعته، از طریق اینترنت وارد شوند. آن‌ها می‌توانند پرداخت‌ها را تأیید کنند یا صورت‌حساب‌ها را بدون اینکه نیاز بازگشت به دفتر باشد، ارسال کنند. اعضای تیم نرم افزار همیشه به جدیدترین اطلاعات مالی و تجزیه و تحلیل زمان واقعی متصل هستند. از آنجا که همه داده ها در یک سیستم مبتنی بر ابر ذخیره می شوند، به اشتراک گذاری اسناد الکترونیکی بین کارکنانی که در خارج از محل شرکت کار می کنند آسان تر است.
  • گزارش‌دهی هم‌زمان: مدیریت کسب‌وکار با نرم افزارهای غیر ابری، دستیابی به دیدگاهی سریع، دقیق و به‌روز از عملکرد کسب‌وکار را دشوار می كند. در نتیجه، مدیران ممکن است مسائل را در زمان مناسب خودش تشخیص ندهند و نتوانند از تبدیل آنها به مشکلات بزرگتر جلوگیری کنند. سیستم‌های نرم افزار ابری می‌توانند این مشکل را با ارائه دسترسی آنلاین به داده‌های مالی متمرکز حل کنند.
  • امکانات یکپارچه سازی: راه حل های نرم افزار ابری مجموعه گسترده ای از ماژول های یکپارچه می باشد که پایگاه داده مرکزی یکسانی را به اشتراک می گذارند. همانطور که شرکت شما رشد می کند، می توانید ماژول هایی را اضافه کنید که تقریباً هر فعالیت از كسب و كار شما را پوشش دهد، از حقوق و دستمزد گرفته تا مدیریت موجودی، بازاریابی و تجارت الکترونیک. از آنجایی که همه این ماژول‌ها از یک پایگاه داده کار می‌کنند، دیدی دقیق و بی‌درنگ از داده‌های مالی در کل کسب‌وکار خواهید داشت. راهکار سازمانی راهیار سپینا اینگونه می باشد.
  • كار تیمی(همكاری): از آنجایی که تمام داده های مالی به صورت آنلاین در یک پایگاه داده ذخیره می شود و کاملا توزیع جغرافیائی را پوشش می دهد، اعضای تیم در داخل یا خارج از شرکت می توانند راحت تر با یکدیگر همکاری کنند. کارمندان تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند می توانند از هر جایی با هم کار کنند.
  • کارایی: کارکنان شما زمان بسیار کمتری را برای وارد کردن و بررسی دستی داده‌ها تلف می‌کنند، و افزایش دقت و کنترل‌های داخلی به این معنی است که تلاش کمتری برای ردیابی مسائل صرف می‌کنند. از آنجایی که داده‌های دقیق و به‌روز در سراسر سازمان در دسترس است، همه افراد در سراسر شرکت می‌توانند از آن برای تصمیم‌گیری برای بهبود عملکرد كسب و كار استفاده کنند.

راهیار ابری سپینا نیز با استفاده از قابلیت های فوق، یک نرم افزار مالی و مدیریتی ابری توانمند می باشد که فرایندهای کسب و کارها را خودکار می کند و در بهبود سطح اطمینان از عملکرد سیستم کمک می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *