بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های کوچک و متوسط کدام است؟

نرم‌افزارهای حسابداری کم هزینه که به صورت بسته های آماده یکپارچه می باشند می توانند انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک که به گزارش های ساده حسابداری نیاز دارند باشند از طرفی فروشندگان بهترین نرم افزار حسابداری باید متناسب با رشد کسب و کارها بتوانند نسخه های کاراتری را به مشتریان خود ارائه دهند و همانطور که تجارت شما رشد می کند، بتوانند ویژگی ها و عملکردهای بیشتری را به نرم افزار اضافه کنند یا با ارائه نسخ جدید درخواست های جدید مشتریان را پاسخگو باشند.

بهترین نرم افزار حسابداری

نیازهای خاص کسب و کار شما تعیین می کند که کدام برنامه حسابداری بهترین و مناسب ترین است.کسب و کارها باید به دنبال فروشندگان نرم افزار حسابداری باشند که در مورد قیمت گذاری خود شفاف باشند.انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری یک فاکتور ضروری برای هر کسب و کاری، صرف نظر از اندازه و صنعت است.
حسابداری روشی برای برقراری ارتباط و ثبت کلیه رویدادهای مالی است. و این را می توان برای حسابرسی داخلی و خارجی، ثبت اطلاعات مالی و تجزیه و تحلیل برای پاسخگویی برخی الزامات قانونی انجام داد.

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری نوعی نرم افزار کامپیوتری است که توسط متخصصان اهل فن برای انجام و مدیریت عملیات حسابداری کسب و کارها تولید می شود. در حالی که به دنبال نرم افزار حسابداری خوب هستید این مقاله می تواند به شما کمک کند تا با تعدادی از قابلیت های بهترین نرم افزارهای حسابداری آشنا شوید.
ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری که انتخاب می کنید باید با الزامات شرکت شما مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید حساب های تجاری خود را به تنهایی مدیریت کنید، نرم افزار حسابداری پیشران یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است.

بهترین نرم افزار حسابداری

چندین مزیت به شما کمک می‌کند، از جمله قابلیت‌های ساده و سریع ورود داده‌ها، اجرای گزارش‌ها برای تجزیه و تحلیل کسب ‌وکارتان، کاهش هزینه‌های عملیاتی ناشی از حذف کارهای تکراری، افزایش سرعت در ورود اطلاعات، دسترسی به اطلاعات سنواتی و بهبود بهره‌وری با کاهش فرآیندهای زمانبر دستی را می توان نام برد.

این یک گزینه مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند همه داده ها را در دسترس و در قالب نرم افزار حسابداری نگه دارید.

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

بسیاری از ویژگی های کلیدی نرم افزار کسب و کار آنلاین وجود دارد که آن را به ابزاری کاربردی تبدیل می کند. تعدادی از ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری را می توان به شرح زیر ذکر کرد.

گزارش های حسابداری
گزارش گیری از حسابداری جزء کلیدی یک نرم افزار خوب حسابداری کسب و کار در بازار است.این اولین اولویتی است که باید در یک نرم افزار حسابداری خوب به دنبال آن باشید. ابزارهای نرم افزاری حسابداری باعث می شوند که گزارش های اساسی حسابداری مانند دفتر کل، دارایی های ثابت، حساب های پرداختنی و دریافتنی بدون تاخیر و به صورت کارآمد تهیه شوند.

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

کاربری آسان
نرم افزار حسابداری پیشران فرآیندهای حسابداری پیچیده را با خودکارسازی بخش عمده ای از کارهای حسابداری تا تهیه گزارش های مالی ساده می کند. همچنین به کاربران امکان می دهد سوابق مالی دقیقی را حفظ کنند و سلامت مالی سازمان خود اطمینان داشته باشند.
محیط کاربری نرم افزار طوری باید طراحی شود که کاربر بتواند به راحتی با نرم افزار ارتباط برقرار کرده و ابزارها و تسهیلات نرم افزاری مانند کلید های میانبر، ارسال و دریافت اطلاعات از محیط آفیس، طراحی خروجی گزارش ها و امثالهم به راحتی کاربری از نرم افزار کمک کند.


یکپارچگی فرآیند کسب و کار
اگر کسب و کار شما از نوع کسب و کارهایی است که به صورت فرایندی انجام می شود، نرم افزار حسابداری پیشران گزینه مناسبی برای شماست. فاکتور یکپارچگی باعث می شود کارهایی که در فرآیند کسب و کار شما هستند از قبیل دریافت و پرداخت، حقوق پردازی، فروش، انبار و حسابداری با یکدیگر تعامل اطلاعاتی داشته باشند و یکپارچگی باعث حذف کارهای تکراری می شود از طرفی هم باعث کاهش خطاهای کاربری می شود چرا که در هر سیستم نحوه ارتباط با سیستم دیگر تعریف می شود و اطلاعات پس از تایید کاربر در اختیار سیستم دیگر قرار می گیرد و چون این فرایند توسط سیستم انجام می شود خطاهای کاربری وجود نخواهد داشت.
این به نوبه خود به شما کمک می کند تا فرآیند کسب و کارتان را بهینه کنید، هزینه ها را کاهش دهید، از هر گونه خطای سهوی جلوگیری کنید و محصول یا خدمات بهتری برای را به مشتری ارائه دهید.

بانک اطلاعاتی
نرم افزار حسابداری خوب باید از بانک اطلاعاتی مناسب برخوردار باشد تا بتوان از امنیت اطلاعات ذخیره شده در بانک اطلاعاتی اطمینان حاصل کرد و با رشد و توسعه کسب وکار و افزایش اطلاعات، بانک اطلاعات پاسخ گوی توسعه های سازمان باشد از طرفی به صورت خودکار یا دستی بتوانیم از اطلاعات نسخه پشتیبانی تهیه کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم از نسخه های پشتیبانی استفاده کنیم.


خدمات پس از فروش
بهترین نرم افزارهای حسابداری باید توسط فروشنده خدمات پشتیبانی پس از فروش ارائه شود تا در صورت نیاز خریدار یا تغییراتی که توسط قانونگذار اعمال می شود این تغییرات در نرم افزار حسابداری لحاظ شود از طرفی تغییرات تکنولوژی در نرم افزار و سخت افزار باعث می شود که فروشنده نرم افزار، این گونه تغییرات را در نرم افزار حسابداری منظور کند و در قالب خدمات پشتیبانی پس از فروش، نسخ فروخته شده به خریدار را به روز آوری کند.

حدود دسترسی کاربران
بهترین نرم افزار حسابداری چه به صورت تک سیستم یا با سیستم های دیگر که خریداری و راه اندازی می شوند باید این قابلیت را داشته باشند که شرح وظایف هر کاربر را با حدود دسترسی در سیستم تعریف کنیم و کاربران در محیط شبکه و یکپارچه فقط به قسمت هایی از سیستم دسترسی داشته باشند که جزء شرح وظایف آنها می باشند و سیستم بتواند اطلاعاتی از کارهایی که کاربران در سیستم انجام داده اند به مدیر سیستم گزارش بدهد این ویژگی باعث حفظ محرمانگی و عدم تداخل وظایف کاربران و از طرفی افزایش کنترل های داخلی می شود که باعث بهبود کیفیت اطلاعات در نرم افزار حسابداری می گردد.

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری پیشران با تکنولوژی NET. و برخورداری از بانک اطلاعاتی MS SQl، محصول شرکت سپینا می باشد که قابلیت اجرا به صورت یکپارچه را داشته و در بسته های آماده نرم افزاری تولیدی، بازرگانی و خدماتی ارائه می شوند و پاسخگوی مناسبی برای شرکت های متوسط و کوچک و استارت آپ ها در صنایع مختلف می باشد. با توسعه کسب و کارها می توانید نرم افزار پیشران را به نسخه های نرم افزاری دیگر شرکت سپینا مانند راهیار، راهیار ابری ارتقا دهید و اطلاعات آنها را به راحتی حفظ کنید بسته های نرم افزاری پیشران ضمن برخورداری از بهترین نرم افزار حسابداری، فرآیندهای کسب و کار شما را به صورت حرفه ای پاسخگو می باشد.

2 پاسخ
  1. حسین مهدیه
    حسین مهدیه گفته:

    با اهداء سلام احتراما بنظر میرسدنرم افزار معرفی شده حسابداری پیشران برای شرکتهای کوچک معقول میباشد لطفا قیمت آنرا همراه با نرافزار واسط سامانه مودیان را اعلام فرمائید باتشکر و احترام مجدد – مهدیه

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      باسلام و احترام و تشکر از همراهی شما، لطفا به سایت پیشران به نشانی pishransystem.com مراجعه فرمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *