نرم‌افزار حسابداری یکپارچه ضرورتی برای شرکت های متوسط

نرم‌ افزار حسابداری یکپارچه ضرورتی برای شرکت های متوسط

تبدیل شدن به شرکتی با اندازه متوسط دستاوردی است که تنها تعداد کمی از استارتاپ‌ها شانس تجربه آن را دارند. با رشد شرکت ها، چالش‌های جدیدی در سر راه آنها به وجود می آید که توانایی استراتژیک سازمان‌ را به چالش می‌کشاند. برای اطمینان از سودآوری و پایداری تجارت نیاز به نیروی انسانی و ابزار مناسب امری ضروری و در عین حال پیچیده است.
از این نظر، داشتن منابع تکنولوژیکی کافی برای ساختن ساختار حرفه ای برای شرکت ضروری است. گروه سپینا، نرم‌ افزار پیشران که مجموعه ای از بسته های نرم افزارهای آماده می باشد را برای شرکت های متوسط و کوچک تولید کرده است. بسته های آماده پیشران با خودکارسازی فرایندهای کسب و کارها به مدیران در رسیدن به اهداف شرکت ها کمک می کند.

نرم‌افزار حسابداری یکپارچه

فناوری، ستونی برای پایداری کسب و کار

قبل از اینکه به گسترش مجموعه ابزارهای نرم افزاری خود فکر کنید؛ شما باید نیازهای اصلی شرکت خود را در نظر بگیرید. به این ترتیب، پیدا کردن نرم افزاری که به بهترین وجه با شرایط فعلی شما مطابقت دارد، آسان تر خواهد بود.
تعدادی از اصلی ترین نکاتی که شرکت های کوچک و متوسط در مرحله رشد ممکن است با آن ها روبرو باشد:

  1. ناهماهنگی در فرایند انجام کارها
    در شروع کسب‌وکارهای کوچک، تیم‌های کاری تمایل دارند فشار روزانه را به خوبی مدیریت کنند و اغلب نتایج رضایت‌بخشی را به دست می‌آورند. با این حال، با رشد کسب و کار، وظایف انباشته شده و انتظارات افزایش می یابد. بسیاری از کارمندان با توجه به تغییرات به‌وجود آمده جهت خود را از دست می دهند و رهبران بخش ممکن است برای همسو سازی تلاش ها مشکل پیدا کنند این بدون شک تأثیر مستقیمی بر کاهش کیفیت محصولات و خدمات و همچنین کاهش ارزش زمانی می گذارد.
  2. فرآیندهای عملیاتی ناقص
    فرآیندهای عملیاتی هسته اصلی هر شرکتی هستند. به همین دلیل، تعیین پارامترهای بهره وری و اجرا با توجه به نیازهای سازمانی حائز اهمیت است.
    با این حال، بسیاری از مدیران عملیاتی در شرکت‌های در حال رشد با یک چالش بزرگ روبرو هستند: استانداردسازی فرآیندها، در این مرحله نه تنها نیاز به استاندارد سازی فرایند احساس می شود بلکه فرآیندها دائماً نیاز به بازنگری دارند و باید تمام تیم‌های بخش را نیز تحت نظر داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که آنها قادر به برآوردن نیازهای مشتریان خود و مطابقت با فرآیندهای جدید هستند.
نرم‌افزار حسابداری یکپارچه
  1. پیگیری مشتریان و فروشندگان
    حفظ مشتریان و فروشندگان یکی دیگر از دغدغه های اصلی شرکت های کوچک و متوسط است. منطقاً با افزایش درآمد، مسئولیت ها در قبال مشتریان و تامین کنندگان چند برابر می شود. کنترل این موضوع بدون تیم آموزش دیده یا کارکنان کافی بسیار دشوار است. در نتیجه، می توانید مشتریان ناراضی و همکاران خارجی پیدا کنید که به تدریج شروع به تغییر تعهدات خود به شرکت می کنند.
  2. فقدان نوآوری
    رشد سازمانی یک فرآیند تکاملی است که نیازمند رویکردها و اجراهای جدید است و ترس از تغییر می تواند مانع رشد شود. وقتی رشد اتفاق نیفتد، شانس موفقیت بسیار کاهش می یابد. این امر به ویژه برای شرکت‌های فناوری خطرناک است که باید درب شرکت به روی منابع، پیشنهادها و نوآوری های جدید باز باشند.
نرم‌افزار حسابداری یکپارچه برای کسب و کارهای متوسط و کوچک
  1. نادیده گرفتن بازاریابی
    بازاریابی شامل تمامی فعالیت‌هایی است که سازمان برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد؛ لذا نادیده گرفتن این بخش می تواند گران باشد. با این حال، این یک سرمایه گذاری بیش از حد ضروری برای بهبود موقعیت برند، ایجاد وفاداری مصرف کننده و به دست آوردن مشتریان جدید است و تخصیص ابزار و بودجه اندک برای توسعه آن می تواند به طور جدی رشد شرکت را متوقف کرده و تمام هزینه های انجام شده را هدر بدهد.

خصوصیات نرم افزار حسابداری یکپارچه مناسب برای شرکت های متوسط:

ابزارهای نظارت و مدیریت می توانند نگهبان دارایی های مالی شما و ثبات شرکت شما باشند. در عین حال، زمان کاری کارمندان شما را کاهش می دهند و از هزینه های زائد به دلیل فرآیندهای ناکافی یا عدم رعایت پروتکل ها جلوگیری می کنند.

  1. ضرورت نرم افزارهای بازرگانی
    این نرم افزارها برای اجرای فرآیند جاری برای شرکت های متوسط ضروری می باشند. بدون آن، به سختی قادر خواهید بود معاملات را به طور مؤثر انجام دهید و کالاهای پر فروش و کم فروش خود را تفکیک کنید. در این نرم افزارها ارتباطات را می توانید مدیریت کنید و یکپارچگی با سایر نرم افزارها مانند انبار،خزانه داری و حسابداری ایجاد کنید و نظارت بر فرآیندهای فروش و مشتریان را تسهیل نمایید.
  2. یکپارچگی
    نرم‌افزار برای شرکت های متوسط، باید مشکلات ارتباطی را برای تقویت کار بین بخش ها از بین ببرد. با بسته نرم افزاری پیشران، کارمندان شما می توانند به طور همزمان کار کنند و باعث افزایش رضایت مشتریان و نرخ وفاداری بالای آنها شود.
    تیم شما که قبلاً در محیط های جداگانه فعالیت می کردند با استفاده از بسته های آماده پیشران این امکان برایشان به‌وجود می آید که در سیستم های فروش، انبار، خزانه داری، حسابداری، حقوق و غیره در محیط یکپارچه با هم فعالیت نمایند.
نرم‌افزار حسابداری یکپارچه
  1. ابزار تبدیل
    امکان انتقال اطلاعات از نرم‌افزار به سایر محیط ها، نقش اساسی در تجزیه و تحلیل های مدیریتی و بخش بازاریابی دارد. با استفاده از این امکان، تیم شما اطلاعات کلیدی در مورد رفتار مشتریان بالقوه به دست می آورد. به این ترتیب می توان استراتژی های تولید سرنخ را بهتر مورد هدف قرار داد و با ابزار انتقال اطلاعات به محیط مانند آفیس، تجزیه و تحلیل اطلاعات تسهیل می شود.
  2. اتوماسیون فرآیند
    با استفاده از بسته های آماده نرم افزاری پیشران برای شرکت های متوسط، می توانید کیفیت فرآیندهای داخلی خود را از طریق اتوماسیون کارهای روزانه کنترل کنید.
    این ویژگی به شما امکان می دهد تا گردش کارها را ساده و خودکار سازی کنید. همچنین اولویت بندی اقدامات را تعیین کنید و باعث افزایش کنترل های داخلی و کاهش خطاهای سهوی کاربران می شود.
شرکت های متوسط و کوچک
  1. امنیت نرم افزارها
    فایل ها و نرم افزار ها مانند دارایی های سازمان ها می باشند و حفظ امنیت آنها بسیار مهم می باشند و باید ازآسیب‌پذیری‌های احتمالی مصون بمانند علاوه بر این، نرم افزارها باید از پشتیبانی برخوردار باشند و متناسب با تغییرات و نیازهای مشتریان به روز رسانی شوند و از بانک اطلاعاتی مطمئن برخوردار باشند.

گروه نرم افزاری سپینا بسته های آماده پیشران را برای شرکت های خدماتی، بازرگانی و تولیدی ارائه نموده است این بسته های آماده ضمن خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار باعث افزایش بهره وری سازمان ها می شوند برای ذخیره‌سازی اطلاعات در بسته های نرم افزاری پیشران از بانک اطلاعاتی MS.SQL استفاده می شود طراحی بانک اطلاعاتی به نحوی انجام شده است که ضمن حفظ امنیت اطلاعات، سرعت سیستم در حجم بالای اطلاعات مناسب باشد و ذخیره‌سازی (BACK UP) به‌صورت خودکار انجام شود.

بسته های نرم افزاری پیشران محصول گروه سپینا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *