ویژگی های اساسی نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری به جنبه ارزشمندی برای کسب و کارهای مدرن تبدیل شده است و به افزایش کارایی کسب و کار کمک می کند و نقش مهمی در مدیریت امور مالی به روش ساده و آسان دارد. از ویژگی های نرم افزارهای حسابداری ابری كاربری آسان، هزینه كمتر و امنیت بالاتر می باشند و از طریق اینترنت از هر مكان جغرافیایی می توان با رعایت پروتكل های ارتباطی به سیستم ها دسترسی داشت و از آنها استفاده کنید. نرم افزار حسابداری ابری باعث صرفه جویی در زمان، هزینه برای صاحبان مشاغل می شود. صاحبان مشاغل می توانند پس از بررسی گزارش های مالی تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

برخی از ویژگی های نرم افزار حسابداری ابری:

1. دسترسی سریع
یک نرم افزار حسابداری پیشرفته مبتنی بر ابر به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان به نرم افزار دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید. در وقت شما صرفه جویی می کند و کار شما را آسان می کند.

ویژگی های نرم افزار حسابداری ابری

2. امنیت بالا
قطعاً سیستم حسابداری ابری امنیت بالایی را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد و اطلاعات/داده های حساس را کاملاً ایمن نگه می دارد که نگهداری آن در سیستم حسابداری دستی دشوار است. علاوه بر این، حتی در صورت خراب شدن هارد دیسک، از داده ها/اطلاعات شما محافظت می کند.

3. حداقل کاغذبازی
یک نرم افزار حسابداری پیشرفته کار اداری را به حداقل می رساند و به نظر می رسد رویکردی سازگار با محیط زیست باشد. تاکتیک‌های حسابداری دستی به فضای بزرگی برای ذخیره مجموعه‌ اطلاعات مالی و سایر اسناد نیاز دارند. نرم افزار حسابداری ابری راهیار با دیجیتالی کردن فرایندها، نیاز به کاغذ را از بین می برد.

4. بهبود کیفیت ذخیره سازی
نرم‌افزار ابری حسابداری راهیار به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا داده‌های خود را در جدیدترین تکنیک، یعنی ابر(Cloud) که صرف هزینه های اضافی در ذخیره‌سازی محلی را از بین می‌برد را ایمن نگه دارد. این به شما امکان می دهد از مزایای ذخیره سازی داده های عظیم در خارج از سرور خودتان لذت ببرید.

5. گزارش سریع
حسابداری ابری مبتنی بر بستر اینترنت گزارش های حسابداری فوری و دقیق را ارائه می دهد. به همین دلیل است که شرکت ها به برنامه های حسابداری مبتنی بر ابر روی می آورند. پیش از این، کسب‌وکارها مجبور بودند گزارش‌ها را گردآوری اطلاعات تهیه کنند، که فرآیندی زمان‌بر بود و نیاز به تلاش‌های زیادی داشت.

نرم افزار حسابداری ابری

6.از کنترل مالی اطمینان حاصل کنید
صاحبان مشاغل می توانند با کمک نرم افزار حسابداری ابری راهیار به طور خودکار امور مالی خود را کنترل کنند. برای حفظ تراکنش مالی کسب و کارها، فرایندهای کنترلی انسانی به حداقل می رسد و اطلاعات در فرایندهای خودکار توسط نرم افزار حسابداری تولید می شود و بدلیل یکپارچگی و حداقل دخالت نیروی انسانی خطاهای سهوی به حداقل می رسد و کنترل های لازم به صورت خودکار توسط سیستم انجام می شود.

7. صرفه جویی در هزینه ها
برنامه‌ حسابداری ابری راهیار در هزینه کلی شما صرفه‌جویی ایجاد می کند، زیرا این امر مستلزم اتوماسیون در حفظ امور مالی است. نرم افزار حسابداری می تواند دقت در محاسبات را افزایش دهد. فرآیند دیجیتالی شدن هزینه اضافی چاپ و تکثیر اسناد را به حداقل می رساند.

8. دقت داده ها را افزایش می دهد
یکی از مهمترین مزیت های حسابداری ابری راهیار، محاسبه صحیح و دقیق آن است. محاسبات انسانی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد. گزارش مالی نادرست می تواند منجر به مشکلات مختلفی در حسابرسی شود و تصمیمات اشتباهی اتخاذ گردد. با استفاده از نرم افزار ابری راهیار اشتباهات سهوی کاربران به حداقل می رسد

9. از امنیت داده ها اطمینان حاصل کنید
تمامی داده ها و اطلاعات می توانند در محلی خارج از محل نصب نرم افزار حسابداری ابری ذخیره شود. احتمال سرقت و مفقود شدن بسیار کمتر از روش های سایر نرم افزار حسابداری است.

10. گزارش مالی
گزارش های دیجیتال درآمد، ترازنامه، جریان نقدی و غیره با سیستم حسابداری ابری راهیار در لحظه تولید می شود و در سرعت گزارشگری مالی کمک شایانی می کند.

11. خودکار سازی در محیط یکپارچه
اجرای نرم افزار حسابداری ابری همراه با سایر نرم افزارهای راهیار ابری باعث یکپارچگی می شود و تبادل اطلاعات نرم افزارها با حسابداری باعث بهبود کیفیت اطلاعات می شود.

12. به روز رسانی خودکار
نرم افزار حسابداری ابری راهیار مبتنی بر تکنولوژی WCF می باشد و کاربران به راحتی بر بستر اینترنت می توانند از هر مکان جغرافیایی با نرم افزار کار کنند. همچنین اطلاعات در بانک اطلاعاتی در لحظه ذخیره می شود. بنابراین اطلاعات در سریعترین زمان به صورت خودکار به روزرسانی می شود و استفاده كنندگان از آخرین نسخه نرم افزار به روز شده استفاده می كنند.

13. اتصال به اینترنت
در تکنولوژی ابری کاربران بر بستر اینترنت می توانند از هر مکان جغرافیای با نرم افزار کار کنند نرم افزار حسابداری ابری راهیار مبتنی بر تکنولوژی WCF می باشد و این مزیت باعث می شود به راحتی کاربران از هر مکان جغرافیایی در نرم افزار ابری راهیار اطلاعات را ثبت کنند.

14. قابلیت کار گروهی
نقش کاربران در نرم افزار حسابداری ابری با توجه به وظایفی که در سیستم دارند متفاوت می باشد در نرم افزار ابری راهیار با توجه به نقش ها و وظایف کاربران، می توان حدود دسترسی ها را تعریف کرد و اطلاعات پس از ثبت و تائید، برای گزارشگیری در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد.

15. قابلیت گسترش
نرم افزار مبتنی بر تکنولوژی ابر به راحتی قابلیت گسترش دارد و نرم افزار ابری راهیار می تواند با سایر نرم افزارهای دیگر ارتباط برقرار کند و متناسب با نیازهای آتی كاربران، نرم افزارها اضافه شوند همچنین نرم افزار حسابداری ابری راهیار از نظر جغرافیایی هیچ محدودیتی در دسترسی کاربران ندارد.

16. امنیت
یکی از مهمترین موضوعات سیستم های ابری مسئله امنیت آنها می باشد با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری ابری راهیار از نظر امنیت از سطح بالایی برخوردار می باشد کاربران به راحتی می توانند بدون دغدغه و نگرانی از سیستم حسابداری ابری راهیار استفاده کنند

**********

انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و باید بتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. نرم افزار حسابداری ابری راهیار تمام ویژگی های یک نرم افزار حسابداری را دارد تا بتواند کسب و کار شما را ارتقاء دهد. همچنین راهکار ابری راهیار تمام فرایندهای مالی، اداری، تولید و بازرگانی را تحت پوشش قرار می دهد و می توان به عنوان یک راهکار هوشمندانه مبتنی بر ابر از مزایای آن استفاده نمود.
در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که همه نرم افزارهای حسابداری ابری تقریباً یکسان هستند و در برخی از ویژگی‌های اصلی با هم مشترک باشند ولی ده‌ها ویژگی دیگر برای نرم افزار حسابداری ابری راهیار وجود دارد که آنرا در عملکردها و خدمات از سایر نرم افزارها متمایز می كند. برخی از این ویژگی ها را حتی می توان ضروری در نظر گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *